Üzgünüm ama beğenemedim.
Çok büyük bir beklentiyle başlamanın da etkisi var. Kitap beni içine çekmedi çok zorlayarak bitirebildim. İlk olarak başrollerde çok sevmediğim şeyler var toksit çok fazla konuşma var. Sana sadece ben dokunabilirim vb laflar. Kıskançlık ikili ilişkilerde severim ama tatlı ve komik olanları, diğerleri beni direk uzaklaştırıyor. Belki önceden severdim, büyük ihtimalle o yüzden kitabı seveceğimi düşündüm ama zamanla insanda bir çok şey değişiyor. Kızın sevdiğim bir kaç davranışı oldu yerinde cevap verdiği ama kitapta beni sinirlendiren çok olay vardı. Verdiğim paraya pişman oldum ikinci kitabı almayı düşünmüyorum.