Yaşamı aşama aşama yaşayacaksınız ama mutlaka bir bütün olarak düşünün .Gün gelip de bu hayata veda etme zamanı geldiğinde,"Yaşamımda kendim olarak var mıydım, gönlümce yaşadım mı ?" sorusuna nasıl yanıt verdiğiniz önemli... Var mısın?
Kendimiz hayatımızın en güçlü ve en sürekli tanığıyız .Hangi amaçla hangi seçimleri yapıyoruz? kimse bilmese dahi içimiz bilir ! Var mısın?Doğan Cüceloğlu