Kitabı elinize aldığınızda yazarın kim olduğunu ve ona dair bilgiler arıyorsunuz, elinizde kalbini tuttuğunuz insanın kim olduğunu öğrenemiyorsunuz tabi ki . Sonra kendime şunu sordum kalbimi hiç bilmediğim insanlara açtığımda kim olduğum bilinsin ister miydim. İstemezdim. :) Bir gün ben de kitap yazarsam eğer kalbimi , duygularımı , tüm bilgi birikimimi paylaşacağım fakat ismimi asla .:)