Çok akıcı ve kendine bağlayan kitap. Gerçekten çok beğendim kitap hakkında çok farklı yorumlar veya mesajlar alınabilir ama bence özet cümle
“Senin için bin tane olsa yakalarım “ olur, koşulsuz aidiyet,adanmışlık..
Yalnızca bir günah vardır, tek bir günah. O da hırsızlıktır.
Bir insanı öldürdüğün zaman bir yaşamı çalmış olursun.
Yalan söylediğinde, birinin gerçeğe ulaşma hakkını çalarsın...