Beklemek hepimizin bildiği bir şeydir. Bir saat, bir gün, iki ay veya sene, belki seneler boyunca beklemek. "Uzadı" dersin ama beklersin. Ne kadar zaman bekleyebiliriz?
Fakat birinin hikâyesinde olup bitenleri bir mendilde biriktirip kese yapması, sonra elini içine atıp çıkardığı şeyi gösterip diğerlerine:" İşte bu benim hikâyem, dünyadan nasibim bu" diyebilmesi mümkün mü?