Seksen dokuz yaşında bir kadından hayat dersi:
"Baştan yaşama şansım olsaydı daha çok dinlenirdim... Hayat yolculuğumu Bir yetişkin ciddiyetinde değil de bir çocuk umursamazlığı içerisinde yaşardım... Daha çok dağa çıkar, daha çok nehre girer ve daha çok günbatımı izlerdim Daha çok gerçek sorunum ve daha az hayali sorunum olurdu...Daha çok anı biriktirir ve daha çok papatya severdim."
Mevlana ne güzel söylemiş:
"Ne geçmiş var, ne gelecek. Ne geçmişe bak üzül, ne de geleceğe bak tasalan. İçinde bulunduğun anı yaşa; çünkü o an varsın."
Mevlana