Bu senenin 7.kitabı Ali Lidar 'dan.Kalemini sevmekle birlikte bu kitabını da samimi buldum.Hayatından kesitlerle hayata dair savrululuşları anlatıyor öykülerinde.Altını çizdiğim çok yer oldu ama çoğunu kendime sakladım.
Uzun lafın kısası okuyacaklara tavsiyedir.
Tavsiyelere inanmam;tavsiye ve vasiyet kelimelerinin aynı harflerle yazılıyor olmasını da hep ironik bulmuşumdur zaten. Biri başarısızlardan, biri de gidenlerden kalır geriye, ikisinde de bir yarım kalmışlık hissiyatı...