Eskiden insanlar hak için kan dökerler,bu yüzden rahatça birbirlerini öldürürlerdi.Çağımızdaysa insan,öldürmek suç sayıldığı halde,yine de cinayetlerin ardı arası kesilmiyor.
Hiç de kibar ve nazik biri değilim.Öyle olmağı beceremiyorum.Kibar ve nazik olabilsem bile,bu duygudan yararlanamayacağım için,çok acı çekeceğimi biliyorum.
Sigarayı bırakmamız,şeker yemememiz ve arkadaşlarımızın arkasından boktan sözler etmememiz gerektiğini biliriz,ama bunları yinede yaparız.Daha iyisini bilmediğimizden değil,daha iyi hissetmediğimiz için.