Kurtarın yüreğinizi, size bir armağanla sahip olan Tanrı'lardan; bir eliyle dövmek için diğer eliyle seven; onları övdüğünüzde sevecen , uzaklaştığını da öfkeli ve gaddar olanlardan. Uzaklaşın artık o Tanrı'lardan, onlardır çağırmadığınızda sizi duymayan, siz istemedikçe vermeyen, verirken beraberinde sıkıntı getiren, tütsüleri gözyaşlarınıza, zaferleri utancınıza dönüşen.
Karanlığın , aşılamayacak bir örtü olduğuna inanarak karanlık işler yapmayınız. Eğer karanlıkta görünmediğiniz için utanmıyorsanız, en azından utanın ateş böceklerinden ve yarasalardan.
Sevgi ortaya dökülmek için değildir.
Işık paylaşmak için değildir.
Sev ve gör.
Işık saç ve ışık ol.
Gece kanamaya başladığında
Gün kaçmıştır artık.
Ve yerküre öldüğünde,
Nasıl gezecek gezginler?
Kim cüret edecek buna?