Artık bir yetişkin olduğunda varlık ve benlik sınırlarına duyduğu ihtiyaç daha da artar. Yapacağı ya da yapamayacağı her seçimin bütün bir hayatına mal olabileceğini bilir. Ancak çocukluğundan beri kişisel sınırları tanınmamış, özel alanına saygı gösterilmemiş, kaybetme ve reddedilme korkularına yenilerek kendini ortaya koyamamış, sorunlarından kaçınmaya çalışıp her talebi kendine görev edinmiş fedakarlığı bedeninin bir refleksine dönüştürmüş, hangi birey hayır demeyi becerebilir ki ? "KENDİNİ NE KADAR TANIYORDUR Kİ NE İSTEDİĞİNDEN YA DA İSTEMEDİĞİNDEN EMİN OLABİLSİN?"