Yaşadığımız her an, hayattan eksilmis harcanmış bir andır. Omrumuzun her günkü işi , ölüm binasını kurmaktır. Hayatın içinde iken ölümünde içindesiniz, çünkü hayattan çıkınca ölümden de geçmiş oluyorsunuz.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ben hep 17 Yaşındayım her ayak sesinde urperirim demir kapının her açılışında gogsumun kafesine sığmaz yuregim her türlüsünü tattım acıların ayrılıkların bir tek seni beklerken kendimi yenemedim🍂