MİA

MİA
@Mia_wallace
Uçsuz bucaksız bir yurekte tıka basa sevdim seni...🍂
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ayrılık biraz da ölüme benzemez miydi ?
Ağla! Gözyaşın her şeyi eritecek!
..sonunda ölüm de olsa onun yüzüne bakmak için gönlünde dayanılmaz bir istek duyuyor.