MİA

MİA
@Mia_wallace
-Sevinmek, yerinmek boştur. -Ya!... Neden? -Çünkü yeryüzünde ne sevinecek, ne de yerinecek olay yoktur. -Yoksa, neden kimine sevinip kimine yeriniyoruz? -Kuruntu...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-Dağ dağa kavuşmaz,kişi kişiye kavuşur.Birgün yine buluşuruz.

MİA

, bir kitap okudu
Puan vermedi·584 syf.·
Beğendi
·
2019 9. kitabı
Hüseyin Nihâl Atsız
9.4/10 · 17,9bin okunma
Ben de çocuktum bir zamanlar hatırlıyorum boyum kadardı dertlerim🍂
Parçaları kaybolmuş puzzle gibiyiz kiminin aklı , kiminin kalbi, kiminin ruhu kayıp...