-Ey hemşehriler: Niçin uyanıp üstünğzdeki sefalet tozundan silinmeye uğraşmıyorsunuz? Kabahat herkesten ziyade kendinizde. Siz, sizi bu cehalet ve geriliğe bağlayan fikirlere paslanmış ve onlara yapışmışsınız. Duyduğunuz her yeni fikre kızmayınız. Onları iyi niyetle karşılayabilmek için idrak sahibi olmaya çalışınız.
1.45 dakikadır bilet almak ve müşteri temsilcisine derdimi anlatmakla uğraşıyorum. 3 kez bilet aldım ve iptal oldu (iadesi ne zaman olur Allah bilir) 4.cü de şükür tamamladım. Bugün biri bana büyü mü yaptı hiç bilmiyorum ama üzerimde ölü toprağı olduğu kesin!