dil-şikeste

dil-şikeste
@Miharb
Iyi, kötü, güzel, çirkin ve ölümlü. Keşke beni birazcık anlayabilseydiniz. Spieglein! Spieglein! Sag mir wer ich bin und wo ich bin! Morte es vita; vita es morte
Ev erkeği
Öğrenci
Araf
27 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı
"kırıldığımın bile farkına/ birileri beni süpürmeye geldiğinde vardım"
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hiç tanınmadığım bir yerde tanımadığım insanlara çok iyi tanıdığım bir hikayeyi anlatmak istiyorum. Dizeler de sürsem iyileşmeyecek bir hikaye...
"Yüzümde bir yama gibi duruyor zaman"
Şiir