dil-şikeste

dil-şikeste
@Miharb
Iyi, kötü, güzel, çirkin ve ölümlü. Keşke beni birazcık anlayabilseydiniz. Spieglein! Spieglein! Sag mir wer ich bin und wo ich bin! Morte es vita; vita es morte
Ev erkeği
Öğrenci
Araf
27 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı
"İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz. Bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler, şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür. Hiçbir şey olmaz. İnsan yalnız kalır. Yalnız. Yalnız."
Edebiyat
Reklam
bir gün diyorum/ bir gün/ kusacağım kendimi/ bir yerde/
Şiir
"hepimiz oruçlu doğarız ölümün iftar sofrasına." Erdem Bayazıt
Şiir
"kırıldığımın bile farkına/ birileri beni süpürmeye geldiğinde vardım"
Hiç tanınmadığım bir yerde tanımadığım insanlara çok iyi tanıdığım bir hikayeyi anlatmak istiyorum. Dizeler de sürsem iyileşmeyecek bir hikaye...
Reklam