dil-şikeste

dil-şikeste
@Miharb
Iyi, kötü, güzel, çirkin ve ölümlü. Keşke beni birazcık anlayabilseydiniz. Spieglein! Spieglein! Sag mir wer ich bin und wo ich bin! Morte es vita; vita es morte
Ev erkeği
Öğrenci
Araf
27 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı
Sihirli bir lamba gibi önümüze alıp yarını, dilemeye başlıyoruz aklımıza geleni.
Edebiyat
Reklam
Gülmek iki işe yarar şu hayatta. Ya mutluluğunu gösterirsin ya da hüznünü örtersin.
Edebiyat
Hiçbir yere ait olmayanları iyi tanırım. Her yere aitmiş gibi davranırlar.
Edebiyat
"Seni anlıyorum" demek büyük bir yalandır. Kocaman bir yalan. Kimse kimseyi anlayamaz ve tanıyamaz dünyada... Var olan en sağlam zırh insan vücududur. İçindekileri en iyi saklayan kasa odur."
Edebiyat
"Ve kafam, il olma izni alabilecek kadar kalabalıktı."
Edebiyat
Reklam