Mihri

Mihri
@Mihri34_
"Unutmak" ve "Beklemek " insanı en çok acıtan eylemlerdir. ama bunların ne kadar süreceğini bilememek acıların en beteridir. Jean-Christophe Grangé
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kıymet bilmek; kaybedince arkasından ağlamak değil,yanındayken sımsıkı sarılmaktır... Mevlana Celaleddin-i Rumi
Edebiyat
Kendi ayaklarımın üzerinde durmak zorunda olduğum için Ben, Bir kez düşseydim Beni kaldırabilecek hiç kimse yoktu...
Edebiyat
"İnsana en çok acı veren şey, söyledikleri ile söylemek istedikleri arasındaki uçurumdur..." Fyodor Dostoyevski
Edebiyat