Loreth Anne White'in okuduğum ikinci kitabıydı. Güzeldi.Verilen minik ipucu sayesinde kim yaptı diye düşünmekten harap olduk. Yorucu değildi. Dili güzeldi. Çeviri iyi yapılmıştı. Spoiler olur mu bilmiyorum ama Sophie'nin mutlu sonla bitmesi canımı sıktı. Eden bulmamış maalesef. Cody'ler de aceleye gelmişti sanki. O hikaye başka bir kitapta daha iyi işlenebilirdi. Rue'yu da hiç sevmedim. Bencilliği adaletin önüne geçmişti. Robert Hunter sen bizim hala kahramanımızsın.