Şiir flu bir alandır, biraz zor anlaşılır. Bazen hiç anlaşılmaz. Peki insan anlamadığı şeyden ne haz alır?işte orası mühim. Hepimiz o güzelliği bir yerden tanırız ve büyük haz duyarız. Bu şuna benzer; bülbül ötüşünden zevk alırız ama neden bahsettiğimi bilmeyiz, merak da etmeyiz. Sadece şundan eminizdir “güzel şeyler söylüyorlar mutlaka!”
-İyi düşün. Tek bir hayatımız var ve o hayattan sorumluyuz.
- Benim sorumlu olduğum bir hayat daha var.
-Elbette. Ama batan tekneyi önce kadınlarla çocuklar terk eder. Kural böyledir.
- Ben Rafo’dan bahsetmiyorum.
- Ayağa kalkmış ve geri oturmuştu. Savaşın içinde hamile kalmak... Deliydi bu Selva.