Yapabileceği her şeyi elinden geldiğince yapmaya çalışırken, her seferinde yanlış yaptığını fark ettiren, delirten bir süreçti. Çok üzgündü. Kimsenin ona bunu yapmaya hakkı yoktu. Böyle bir hayatı o da istememişti.
Hiç kimse yaşamaya devam ediyor olmasını mantıklı ya da geçerli bir sebepler bütününe bağlamaz. Ölüme ya da yaşama hazır olmak aynı düzlemde yer alan iki uçta eylemlerdir.
Tüm sıkıntıların sonunda ikimiz de çıplak ve birbirimize deli gibi kenetlenmiş haldeyiz.
Bizi motive eden gerçekler bir doğrunun iki ucu gibi zıt olsa da, bu, sonucu değiştirmiyordu. İntihar gibi.