En güzel reçeteyi Sait Faik yazmış: "Tek ihtiyacım olan şey; bir deniz kıyısında sabaha kadar oturup, olan biteni gözden geçirdikten sonra kafasında her şeyi aşmış bir insan olarak kalkıp gitmek." Sait Faik Abasıyanık
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Toprak Ana da sadece ikinci dünya savaşı ve kırgız köylüsü anlatılmış gibi görünebilir ama aslında toprak ile dertleşen ananın gözünden her savaşın sonucunun zafer dahi olsa , geri de bir yıkım bıraktığını gösteriyor.Hissettim ve yaşadım. Oku ama sonra ağlama dediğinde biraz gülmüştüm doğrusu. Bazen Tolgonay oldum bazen Aliman. Hüznü hissettim. Yazacak pek çok şey var ama bir araya getiremiyorum. Çünkü beynim sürekli kitapta geçen olaylar üzerinde dönüp duruyor. Okunmasını tavsiye ederim.
Toprak Ana da sadece ikinci dünya savaşı ve kırgız köylüsü anlatılmış gibi görünebilir ama aslında toprak ile dertleşen ananın gözünden her savaşın sonucunun zafer dahi olsa , geri de bir yıkım bıraktığını gösteriyor.Hissettim ve yaşadım. Oku ama sonra ağlama dediğinde biraz gülmüştüm doğrusu. Bazen Tolgonay oldum bazen Aliman. Hüznü hissettim. Yazacak pek çok şey var ama bir araya getiremiyorum. Çünkü beynim sürekli kitapta geçen olaylar üzerinde dönüp duruyor. Okunmasını tavsiye ederim.