Koca bi′ damla gözyaşıyım ben
Düşsem
"Kimin gözünden attın kendini?" derler
Kocaman bi' gözyaşı var içimde
Baksalar "Dünya tersine dönmüş" derler
O bi′ damlada kendilerini görmek istemedikleri için
Ben renksizim, yorgunum, beceriksizim
Yendiler beni...