Sevdenur

Sevdenur
@Milenska
Be original!
“Zaman geçecek ve ben buna aldırmayacağım bile”
Sayfa 200·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazıları tam olarak böylee
-Sen her zaman böylesin, -diye karşılık verdi.-Bazen benim sıkılmamdan hoşlanmazsın, bazen de neşelenmemden. Bu akşam sıkılmadım. Bu mu senin canını sıkıyor?
Sayfa 193·Kitabı okudu
Ben mi? Öyle mi dersin? Garip değilim, ama kötüyüm. Böyle olurum bazen. Canım hep ağlamak ister. Çok aptalca bir şey, ama geçer..
Sayfa 129 - Anna·Kitabı okudu
ama ben ölümden korkuyorum, çok korkuyorum.
Sayfa 122·Kitabı okudu