Kardeşimle bana yıllar.önce , " iyi bir akşam yemeği için mum ışığı gerekli " dedi.Ben bunun şık ve heyecan verici olduğunu düşündüm .Anneme evde de aynı geleneğe başlayabilirmiyiz diye sorduğumda hayır demişti. "Mumlar doğum günleri içindir " demiştir ." O da yılda bir gelir "