Muallime

İnsan sevmeli;bazen bir insanı,yahut da bir ağacı ya da kanadı kırık bir kuşu… Zaten sevmezse insan,insan mı olur?
Reklam
Ne yazık ki bu ülkenin Neşet Ertaş türküleriyle, Yaşar Kemal romanlarıyla, Aziz Nesin mizahıyla büyümemiş, Nâzım Hikmet’in şiirleriyle âşık olmamış, Attilâ İlhan şiirleriyle yürümemiş, Zülfü Livaneli besteleriyle coşmamış milyonlarca insanı var.
Ne güzel bir sözdür ;"Yolu rastgele yürürsen ömür olur, Denginle yürürsen şiir olur..."

Muallime

, bir kitap okudu
Puan vermedi·272 syf.·
2019 12. kitabı
Burak Aksak
8.6/10 · 17,6bin okunma