Çoçuklara yalanın kötü olduğunu başkaları bizi beğensin diye kendimizi olduğumuzdan farklı anlatmanın ne kadar yanlış olduğu ancak bu şekilde güzel anlatılabilirdi tebrik ediyorum yazar
8 -9 yaş kız çoçukları için çok güzel bir kitap erkek çoçuklarıda okuyabilir ama ismi şirin olduğu için belki okumak istemezler. Verdiği mesaj çok etkileyici idi özellikle hiroşima ile ilgili bölümdeki mesaj
Kızım için almıştım beğendim. Serisi mi ilk ben okuyup kızıma öyle okutmak istemiştim
Sevdiğim bir yazar özellikle kitap fuarında imzalayıp vermişti kendisine teşekkür ederiz