Okur Düşünür

Okur Düşünür
@MinalMine
İnsan , bir damla kan ve bin endişe..
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Geçenlerde şöyle bişey okudum; kitap okurken altını çizmek kitaba saygısızlık ve bir sonraki okuyucusuna haksızlık oluyor yazmış bi arkadaş. Ben çizerek okuyup küçük notlar almayı, hatıralarımı bırakmayı seviyorum. Veya sahaftan aldığım, altı çizilmiş, kenarına notlar alınmış kitapları okumak keyifli hissettiriyor. Bir yaşanmışlık hissi ve kitaba gereken değerin verildiğini hissediyorum.
Duygu ve Düşünce
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İYİ GECELER :)
Bazı hisler kamburdu, kurtuldum. ✨
1000Kitap
Bir araba heriften fena dayak yemiş gibi yani seni sevmiş gibi.. 🎵
Müzik
Günaydın :)
İnsan ölmekten değil, yaşamaya hiç başlamamaktan korkmalıdır. 🌷
1000Kitap

Okur Düşünür

, bir kitap okudu
7/10
·304 syf.·
26 saatte okudu
·
Okunma: 09 Nisan 2026 22:58
·
2026 42. kitabı
Susie Tate
6.3/10 · 30 okunma