Geçenlerde şöyle bişey okudum; kitap okurken altını çizmek kitaba saygısızlık ve bir sonraki okuyucusuna haksızlık oluyor yazmış bi arkadaş. Ben çizerek okuyup küçük notlar almayı, hatıralarımı bırakmayı seviyorum. Veya sahaftan aldığım, altı çizilmiş, kenarına notlar alınmış kitapları okumak keyifli hissettiriyor. Bir yaşanmışlık hissi ve kitaba gereken değerin verildiğini hissediyorum.