Peyami Safa yeni okumaya başladım ama kesinlikle duyguları çok güzel anlatıyor. Keyifli akıcı elimden bırakmak istemediğim bir kitaptı. Mutlaka okumalısınız…
Güzel başka bir boyutta yaşam farklı bir bakış açısı. Beğendim ve beğeneceğinizi düşünüyorum olay örüntüsü çok başarılı her şey var aşk acı devrim siyaset anarşi ölüm uzay psikoz….