"Biz insanlar bilmiyorduk ki kaybetmeden
değerini bilmeyi, kırmadan sevmeyi. Bunlar geçmek istediğimiz ama her defasında derste kaldığımız ağır konulardı."
Kalpsizliğin sırrını bana da söyle çünkü bilmeye ihtiyacımı var. Seni düşünmeden nasıl yaşayacağımı, seni nasıl aklımdan çıkartacağımı ve önemlisi sen diye atan bu kalbimi nasıl susturacağımı bana
da söylle.
Ciğerlerime kadar senle dolmuşken seni nasıl unutabilirim?
Korkarım ki bu saatten sonra iflah olmam ben.
Sence ben keyfimden mi bu hâldeyim? "Sabah kalkıyorum o, akşam yatıyorum
o, uyuduğumda bile o var çünkü rüyalarıma da giriyor!"
Onsuzluk beni boğuyor, nefesimi kesiyordu. "Çok seviyorum." "Ona âşık oldum." Korkarım ki bu aşk sonum olacaktı.