Erna öldükten sonra ev bir tuhaf olmuştu , sanki o gidince icerinin sıcağı kaçmıştı, ocağı yakabilirdi elbette, elektrikli ısıtıcıları acabilirdi, zaten sonuna kadar ısıtıyordu evi. Evi ne kadar ısıtırsa ısıtsın soğuğu kiramiyordu. Tıpkı yaktığı onca ışığa karşın ortalığı aydınlatamadığı gibi...