Sinemmm

Sinemmm
@Minervaninbaykusuu
‘…Benim için gerçekten anlamlı olan şeyleri paylaşabileceğim o kadar az insan tanıdım ki, kendi içime çekilmem gerektiğini öğrendim.’ instagram.com/llady.bookbug?i...
Reklam
9/10
·792 syf.··
2025 4. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 30 Ocak 2025 16:13
İlk iki kitaba göre biraz düşük desem yalan olmaz. Yine akıcı yine de elinden bırakmama isteği mevcut ama… Ama işte. Gereğinden fazla uzatılmış yerler zaman geçişleri uzatılması gerektiğini düşündüğüm yerlerin pıt diye kesilmesi ne bileyim fırtına derken insan gerçekten fırtına bekliyor. Bu da fırtına ve küçük bir fırtına. SPOILER Diğer karakterler ve ejderhalarıyla olan ilişkilerinin anlatılmasını sevdim. Özellikle Ridoc canım Ridoc bu kitabın en keyifli yanlarından biriydi. Olaylar anlatılırken bilmediğimiz ve ya üzerinde çok durulmamış isimlere bol bol yer verilmesi ben nereyi kaçırdım diye geriye dönmeme neden oldu. Xaden ve yaşadığı durum ısıtılıp ısıtılıp sunuldu tamam adam kötü adam oldu bunu kontrol etmeye çalışıyor tamam anladık ama Xaden o yani ilk iki kitapta anlatılandan daha pasif bir Xaden görmek kalbimi kırdı biraz açıkçası. Merak unsuru sırf merak unsuru da koymalıyım gibi bir çabayla eklenmiş gibiydi özellikle de kitabın sonunda. Yani tahminlerime göre kardeşim diye bahsettiği bodhi artık bi venin. Dolayısıyla da tahtın bi varisi yok. Bu yüzden violetle evlendiler. Violet yeni kraliçe. Garrick de olabilir açıkça kayıp diye bodhiden değil ondan bahsediyor olması bunu düşündürüyor aslında ama violet ve xaden evlendiği için diğer ihtimal daha kuvvetli. Ve Xaden gittiği için imogenden hafızasını silmesini istedi. Bilemiyorum hala kaçırdığım bir şey mi var diye düşünüyorum gidip tekrar okuyacağım sonunu. Andarnanın gitmesini anlamadım belki bağlantıyı kestiğinde diğer yanardöner bir şey söyledi bilmiyoruz. Veda bile yok. Andarnanın dönmesi de oldu bittiye geldi. Tedavi havada kaldı tedaviye dair kesin bir reddediş var. En azından bir umut verilseydi sonraki kitap için daha fazla heyecanlanabilirdim. Hoca hayatta Xaden en çok öldürmek istediğini hayatta
Oniks FırtınaRebecca Yarros · Olimpos Yayınları · 20251,605 okunma
Öykü Boğazkesenli isimli okura yanıt verildi
Sinemmm
Spoiler!!!!! Ama işte Xaden diyor ki beş ay benim tökezlememi izledikten sonra bunu nasıl seçebilmişti diyor kardeşim dediği için. Bu da bana direkt olarak bodhi ya da garricki düşündürdü. Diğerleri küçük çocuk adadalar ejderhaları yok büyüleri yok. Ne işleri olsun ki savaşın ortasında??
9/10
·792 syf.··
2025 4. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 30 Ocak 2025 16:13
İlk iki kitaba göre biraz düşük desem yalan olmaz. Yine akıcı yine de elinden bırakmama isteği mevcut ama… Ama işte. Gereğinden fazla uzatılmış yerler zaman geçişleri uzatılması gerektiğini düşündüğüm yerlerin pıt diye kesilmesi ne bileyim fırtına derken insan gerçekten fırtına bekliyor. Bu da fırtına ve küçük bir fırtına. SPOILER Diğer karakterler ve ejderhalarıyla olan ilişkilerinin anlatılmasını sevdim. Özellikle Ridoc canım Ridoc bu kitabın en keyifli yanlarından biriydi. Olaylar anlatılırken bilmediğimiz ve ya üzerinde çok durulmamış isimlere bol bol yer verilmesi ben nereyi kaçırdım diye geriye dönmeme neden oldu. Xaden ve yaşadığı durum ısıtılıp ısıtılıp sunuldu tamam adam kötü adam oldu bunu kontrol etmeye çalışıyor tamam anladık ama Xaden o yani ilk iki kitapta anlatılandan daha pasif bir Xaden görmek kalbimi kırdı biraz açıkçası. Merak unsuru sırf merak unsuru da koymalıyım gibi bir çabayla eklenmiş gibiydi özellikle de kitabın sonunda. Yani tahminlerime göre kardeşim diye bahsettiği bodhi artık bi venin. Dolayısıyla da tahtın bi varisi yok. Bu yüzden violetle evlendiler. Violet yeni kraliçe. Garrick de olabilir açıkça kayıp diye bodhiden değil ondan bahsediyor olması bunu düşündürüyor aslında ama violet ve xaden evlendiği için diğer ihtimal daha kuvvetli. Ve Xaden gittiği için imogenden hafızasını silmesini istedi. Bilemiyorum hala kaçırdığım bir şey mi var diye düşünüyorum gidip tekrar okuyacağım sonunu. Andarnanın gitmesini anlamadım belki bağlantıyı kestiğinde diğer yanardöner bir şey söyledi bilmiyoruz. Veda bile yok. Andarnanın dönmesi de oldu bittiye geldi. Tedavi havada kaldı tedaviye dair kesin bir reddediş var. En azından bir umut verilseydi sonraki kitap için daha fazla heyecanlanabilirdim. Hoca hayatta Xaden en çok öldürmek istediğini hayatta
Oniks FırtınaRebecca Yarros · Olimpos Yayınları · 20251,605 okunma
Damdaki Okur isimli okura yanıt verildi
Sinemmm
SPOILER! Aynen o da mümkün bence de. Özellikle bütün sene yanımdayken ne yaşadığımı görmüşken böyle bi yolu seçmiş olması gibi bi ifade vardı ve Garrick Bodhi’den daha çok Xaden nöbeti tuttu. Bu da bizi Garricke götürüyor tabi. Ama ortalık da karışıkken yani bodhinin o kadar tahtı istemiyorum haykırışlarına karşı çıkmışlarken imogen dahil o anda tahttan vazgeçiyorum sorrengail geçsin gibi bi durum yaratmaları da aklıma yatmıyor. Sgaeyl ve xaden üstü kapalı konuştular bi de. Belli ki bu kafalarında olan bir şeydi. Bilemiyorum. Göreceğiz:))