S.

S.
@Minervayim
Okumayı severim.
Hissetiğim hep aynı korkuydu; görünüş değil de, bu görünüşün altında yatan nedenin korkusu. Korktuğum maske değildi, çünkü asrımızda bilim kurguyu fazlasıyla kanıksamış ve bir daha doğaüstünden ürkmeyecek kadar bilimsel gerçekliğe güvenmiştik; gelgelelim maskenin altında yatan korkunçtu. Tüm korkuların, tüm dehşetin, asıl kötülüğün sonsuz kaynağı, insanın bizzat kendisi.
Sayfa 516
Kitap Alıntısı
Reklam
Yaşamak, sonu gelmez bir şekilde daha fazlasını istemektir, en kaba saba bakkalından en yüce mistiğine kadar böylrdir bu.
Sayfa 320
Kitap Alıntısı
Bazen odalar içlerinde yaşayan insanların ruhlarını özümsemiş gibidir
Sayfa 315
Kitap Alıntısı
İnsanın kendisini tarih önünde haklı, sevdiklerinin önündeyse haksız hissetmesi çok mümkün, hatta normal bir durumdur.
Sayfa 155
Kitap Alıntısı
Bir adamın kötü olmaya cesaret etmesi değil, milyonlarca insanın iyi olmaya cesaret edememesiydi.
Sayfa 135
Kitap Alıntısı
Reklam