"Haklısın, insanlar bir yolunu buluyor. Ama uzun yıllardır da sokak koridorlarında diğer çocukları tarayan ya da karanlıkta yanlışlıkla yarı uykulu hayat arkadaşlarına vuran bir eşle ya da birbirlerini vurmaya çalışırken yanlışlıkla yoldan geçenleri vuran çete olayları olmuyor en azından. Sanırım o zamanlar ki slogan "İnsanı silah öldürmez, insan öldürürdü. Ama silah da işler epey kolaylaştırıyordu."
Sayfa 93 - Yazarın kitap da bahsettiği zaman dilimi 2050 li yıllarda·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"O kaçamayacağı bir yere kapatılmamıştı. Gitmek isteseydi, bunu çoktan yapardı."
"Bu kadar kolay olmadığını biliyorsun." diye karşılık verdi Eve. "Dünya parmaklıkları olmadan kilit altında tutulan insanlarla dolu. Sana sadece böyle bir şey yapıp yapmayacağını soruyorum."
Mucize mi istedi kalbin dostum?
Al sana mucize işte...
Bak kendine...
Ve şükret...
Bakabildiğin, görebildiğin, yaşayabildiğin ve yaşatıldığın için şükret...
Kimseye belli etmesek de korku içimizde...
"Doğru olanı yapamama" korkusu...
Doğru insan,
Doğru evlat,
Doğru arkadaş...
Olabiliyor muyuz!...
Doğru kul...
Olabildik mi?