Fırtınalar sabahında doğan günü duyumsarım
Mevsimlerin en sıcağında susuzluğa kanarım
Yitip giden insanlara , dostlarıma ağlarım
Yanlış zamanlara , sensizliğe ağlarım .
İnsanları çektikleri acılar da eğitemeyecekse başka ne eğitilebilir ki? Ama en iyisi bunlardan artık daha fazla söz etmemek. Kimi zaman, geçmişi unutmak değil, ama artık ondan daha fazla söz etmemek gerekir