Bir zamanlar yollarım seni çağırdı,
Ama her adımda sen uzaklaştın.
Beni bekleyen bir sevda vardı,
Ama sen, bir rüya gibi kayıp oldun.
Birlikte düşlediğimiz her an,
Şimdi yalnızca bir anı.
Ama o anı, içimde öyle derin sakladım ki,
Her hatırladığımda, yeniden yaşıyorum.
Seninle geçen zaman,
Bir ömür kadar kısa ama derindi.
Ve şimdi, senin adını söylediğimde,
Yine aynı özlemle, aynı kalp kırıklığıyla yankılanıyor.
Her ayrılık, beni biraz daha seni hatırlattı,
Bir şarkı gibi, seni benden uzaklaştırırken,
Yine de hep seni seviyorum,
Ve her şarkıda seni arıyorum.
Belki de biz hiç bulamadık birbirimizi,
Ama sevdam, hala senin adını çağırıyor.
Ve her "hoşça kal"da,
Bir "merhaba" daha büyüyor içimde.