Mnre

Mnre
@Minissss
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Adı Yok
Bekledim… Gelmedi. Bir ses kaldı geriye, Kendime bile söyleyemediğim. Eskiden bildiğim bir boşluk bu, Tanıdık… Adını bilmediğim yerden üşüdüm yine. O büyürken, ben küçüldüm, Bir gölge oldum uzaktan El sallamadın, bilmem fark ettin mi? Sevilmeyen bir çocuğun gözleri gibi Donuk bakıyorum şimdi sana. İçimde bir şey öldü, Adı yok. Ama bil… Bir daha kimseyi oraya gömemem.
Şiir
Kadir Çal isimli okura yanıt verildi
Mnre
Teşekkür kendi düşüncelerim sadece)
terketmek mi zor terkedilmek mi ?
Edebiyat
Mnre
Terkedilmek