Sana her adım attığımda,
Zaman geriye akmaya başlardı.
Birlikte kaybolduğumuz anlar,
Şimdi, kırık bir hatıra gibi yüreğimde.
Bir bakışınla dünya dururdu,
Bir gülüşünle her şey yeniden başlardı.
Ama sonra sen,
Bir yabancı gibi kayıp oldun.
Sana her "merhaba" dediğimde,
Bir "hoşça kal" kayboluyordu içimde.
Çünkü biz, bir zamanlar
İç içe geçmiş bir hikâye gibi başladık,
Ama sonu, hala silik.
Belki de seninle kırık bir zaman,
Bir kalp ağrısı gibi kaldı içimde.
Ve her geçen gün,
Bir başka "belki"yi seviyorum,
Ama seni, yine de en çok seviyorum.