Aslıhan

"Nothing is external ! "️ Dışında olan hiçbir şey yok! Buna rağmen sen hala güveni başkalarının gözlerinde, mutluluğunu ve gerekli çözümleri yine seninle aynı hastalığı çeken bir dünyada arıyorsun. Dünya senin tenindir. Dünya sensin! Sen her zaman ve sadece kendinle karşılaşıyorsun. Ya diğerleri? "Diğerleri "senin dışındaki sendir!" Onlar senin zamana dağılmış parçalarındır. Bütünden ayrılmış Oluş'un yansımalarıdır...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Aslıhan

, bir kitabı okumaya başladı
Stefano D'Anna
8.1/10 · 5,6bin okunma

Aslıhan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
2021 12. kitabı
Bert Hellinger
7.7/10 · 169 okunma
1849'da Danimarkalı filozof Søren Kierkegaard Ölümcül Hastalık Umutsuzluk'ta "En zararlı şey kendini kaybetmektir, hiçbir şey olmamışçasına yavaşça gerçekleşir.Başka hiçbir kayıp bu kadar sessizce yaşanmaz; hiçbir kayıp. Ne kol, ne beş dolar, ne de eş...Bunların kaybı kesinlikle farkedilir."