📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Solgun ve yorgun büyüdü neşem, çünkü ne kalbimden başka bir kalp kavramıştı sevecenliğimi, ne de başka dudaklar öpmüştü dudaklarından.
Böylece öldü neşem yalnızlıktan.
Şimdiyse anıyorum ölü neşemi, ölü kederimin hatıralarında. Fakat anılar, tıpkı rüzgarda uğuldayan sonbahar yaprakları gibidir ama sonra sesleri duyulmaz olur.
“Bana mı benziyorsun, karanlık kalbimin çocuğu? Balta girmemiş düşüncelerimi mi okur, uçsuz bucaksız lisanımı mı konuşursun?”
Evet, benim güzel ikizim, ey Gece; çünkü sen boşluğu ve ruhumu ortaya çıkaransın.”