Öyle berbat bir dünyada yaşıyorduk ki insanlar yapılan kötülükleri normal karşılayacak, iyiliklerin ardında bir şey arayacak konuma gelmişlerdi. İnsanlık ölmüştü ve kalıntılarında yaşamımızı sürdürmeye çalışıyorduk.
İnsan, insan olduğu kadar var
Yoksa kim hatırlardı çoktan göçenleri
Dünya malı yalnız bir ömre kadar
Yoksa giyer miydi ölüler cepsiz kefenleri
~Tolga Akdoğan - Adamlar