Diğer varlıklarda olduğu gibi, belki insanın içinde de doğal kanunlar vardır; ama bizde kaybolup gitmiştir bunlar; çünkü insanlar her şeye karışıp düzen vermeye, yönetmeye kalkmış, dünyanın yüzünü kendi büyük iddiaları, kararsız görüşleriyle bulandırmış, karmakarışık etmiştir.