Her sabah attığım "Günaydın sabah uykum bugün nasılsın?" mesajlarının bir yeri
yok artık. Son attığım mesajda iletilmedi zaten. Bundan daha büyük bir çaresizlik
biliyor musun sen? Telefonunu kapatmışlar haberin bile yok. Gittiğin yerleri
bilmiyorsun oysa sen bilmediğin bir sokağa bile girsen korkardın. Şimdi sahi ne
yaparım ben sensiz. Kime atarım o mesajları? Adını söylemediğim günlerde kime
sığınırım, kimin kokusunu çekerim içime?