Baran

Baran
@Mirooooo
Hîn dibim, jîn dibim û dîn dibim..! 1:4=1 ji bo azadî....
Yıllar boyu gerçeğe ulaşmaya çalıştım. İnsanın kim olduğunu ve ne yaptığını bilememesi ne ürkütücü. Daha da kötüsü tekrarlanabileceği korkusuyla yaşamak... 🎬 Le Dernier Métro (1980)
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Deniz, dalgalar, gökyüzü...
Hayat hüzünlü olabilir ama daima çok güzel. Kendimi bir anda özgür hissettim. Ne istersek yapabiliriz. Bak, sol... sağ... sol... sağ.. 🎬 Pierrot le fou (1965)
Ama vakit aşktır benim için Gün sona erene dek kahkaha ve şarkıdır. Ve yaratılıştan beri her gece aşk vardır Zaman aşktır, hayatsa bir kutlama... 🎶
" Bu akvaryumda hapsolmuş durumdayım
Aslında tatlı bir müzik dinleyip şiir okuyarak açık havada Pasifik kıyısında bir yerde yaşamam gerekiyordu..." 🎬 Les demoiselles de Rochefort (1967)
Şunu anlamanı istiyorum:
senin varlığın bu dünyada fark yaratıyor. Her gün, her nefeste dünyayı bir şekilde değiştiriyorsun. Ve hangi farkı yaratacağını sen seçiyorsun...