Baran

Baran
@Mirooooo
Hîn dibim, jîn dibim û dîn dibim..! 1:4=1 ji bo azadî....
" Bu akvaryumda hapsolmuş durumdayım
Aslında tatlı bir müzik dinleyip şiir okuyarak açık havada Pasifik kıyısında bir yerde yaşamam gerekiyordu..." 🎬 Les demoiselles de Rochefort (1967)
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Şunu anlamanı istiyorum:
senin varlığın bu dünyada fark yaratıyor. Her gün, her nefeste dünyayı bir şekilde değiştiriyorsun. Ve hangi farkı yaratacağını sen seçiyorsun...
Ayrılık zalimdir evet. Ama zaman halleder birçok şeyi. Aşktan bahsediyorsun ama aşk hakkında ne biliyorsun? Hem sonra hislerinden emin misin? 🎬 Les Parapluies de Cherbourg (1964)
"Gün gelip de seni unuttuğum zaman,
buna benzer başka hikâyeleri yeniden yaşadığım zaman, yani olması gerektiği gibi. O zaman seni hatırasız bir aşkın sembolü olarak düşüneceğim. Bu hikâyeyi de unutmanın acısı olarak hatırlayacağım..." 🎬 Hiroshima mon amour (1959)
Seninle burada karşılaştım. Çok iyi hatırlıyorum. Kimsin sen? Beni yok ediyorsun. Bana fazla iyi geliyorsun.... 🎬 Hiroshima mon amour (1959)