Baran

Baran
@Mirooooo
Hîn dibim, jîn dibim û dîn dibim..! 1:4=1 ji bo azadî....
Tüm bu kitaplarına bakarsam sana âşık olmalıyım. Ama bende hiçbir duygu uyandırmıyorsunuz.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sanırım,
beni kırmana kızgın olduğum kadar, seni incitmiş olmaktan dolayı da üzgünüm. Mutlu olmana sevindim. Böylesi daha iyi... 🎬 La Femme d’a coté (1981)
Nasıl olsa öleceğimize göre, ' yaşamalıyız! '
Denge !!
Ben tam dünyaya göre, Ben tam kendime göre, Ama sizin adınız ne Benim dengemi bozmayınız... Turgut Uyar
"Yalanmış, sahteymiş, yanlışmış nasıl olursa olsun farketmez, bana zevk verip egomu okşayan ne varsa seviyorum ayırmadan. Bu yanlışsa, yanlışı da seviyorum zaten."