Merve tok

Eklenen küçük bir ayrıntı var yalnızca: Kötü süprizlere hazırlıklı olmak! Ona da katlanacağız artık.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ama yeterince sevmen için zaman gerekir. Beğenmek kolay, sevmek zordur çünkü. İz bırakacak bir şeylerin yaşanmasını bekler sevmek.
Severek ayrılanlar,içinde hep söylemek istediği olanlar.. “– Yarın evleniyorum Murat! – Bir başkasının kadını olmadan önceki son gecem bu… – Biraz dertleşelim mi? – Biliyorum çok kızdın bana. – Veda bile etmeden çekip gitmekte haklıydın. – Son sözlerinle, Bursa’ya gelin gideceğime Amerika’da evlenip oraya yerleşmemi yadırgamıştın. – Bunu senin için yaptığımı söylesem inanır mısın bana? – Unutma, sen de kabul etmiştin; imkansız aşktı bizimki. – Asla bir araya gelemeyecektik! – İçindeki son umut kırıntılarını yok etmeden benden vazgeçip kendi düzenini kuramayacaktın. – O kırıntıları söküp atmalıydım ki yollarımız bir daha kesişmemek üzere ayrılabilsin. – İşte bunu yaptım ben Murat! – Başka türlü kurtulamayacaktın sevdamdan. – İndireceğim ağır darbenin şiddetini hafifletecek bit yol aradım.
Unutma,sen de kabul etmiştin..imkamsiz bi aşkti bizimki.. Asla..kavuşamayacaktik.
Artık ümit yetmiyor bana. Ben artık şarkı dinlemek değil, şarkı söylemek istiyorum."