Arkadaşlık ve dostluk,yakın kavramlar gibi dursalar da,aralarında büyük farklar vardır.İnsanın pek çok arkadaşı olabilir,dostuysa parmakla gösterilecek kadar azdır.Önce arkadaşını seçersin,sonra da dostluk çizgisini aşabilirse,ona ?'dostum'' dersin.Önemli olan bu aşamayı iyi saptayabilmek.
Yumdum gözlerimi
Yumulu gözkapaklarımın içindesin sevdiceğim
Yumulu gözkapaklarımın içinde şarkılar
Şimdi orada her şey seninle başlıyor
Şimdi orada hiçbir şey yok senden önceme ait
Ve sana ait olmayan.
Yüreğim seni çok sevdi, demiştin. Fazlasıyla kanıtladın. Bu kadarını yapamadım ben. Yüreğimdeki sevgiyi yüreğime gömdüm.
Senin adın da hep bende yaşayacak.
Ama... Şairin dediği gibi...
bir adın kalmalı geriye
bir de o kahreden gurbet
beni affet
KAYBETMEK İÇİN ERKEN, SEVMEK İÇİN ÇOK GEÇ...
Aşkta gurur olurmu?
Aşk... Doğru, duyguların en vazgeçilmezi! Ama aynı zamanda en çok acı vereni. Ve gururlu olanı ! Aşkımdan ölsem bile gururumdan asla ödün veremem ben murat.