sunay akın'ın şu sözünü hayat felsefesi yapmalı insan; “eğer inceldiği yerden kopmasına izin vermezsen, gün gelir en sağlam yerinden kopar. canın yanar, canını yakar.”
Bu hayatta bazı şeylerin önüne geçemiyorsun olması gerekenler ne yapıp edip oluyor olmaması gerekenler de olmuyor fazla zorlamamak lazım. Olmayanlar iyi ki olmamış Rabbimin kurtarmış olduğu her şeye de bin şükür.
“geçmişinden soğuyorsun. inandıklarından soğuyorsun. baktığın yüzlerden soğuyorsun. içine bile bakmıyorsun artık, dünya inandığın o yitik cennet değil.”