M.

M.
@Misraibercestee
Yol onun, varlık onun, gerisi hep angarya!
Yürüdüm; yolumu kestiler sende Direndim; sessizce astılar sende Mâdem kelimeler sustular sende Lügatinde hecem olmasın artık
Sayfa 113·Kitabı okudu
Şiir
Reklam
... Ay ışığı düşer kalbin yâdına Varan yoktur devlerin imdadına Ayrılık reyhanla doldurur göğü Renklerinde ağlar batı ve doğu ...
Sayfa 110·Kitabı okudu
Şiir
Yalnızlık kendinle baş başa olduğunda Çaresiz kalabalığıdır hayatın Ne içinden çıkabilir insan pervasızca Ne de yumruklarını sıkmadan Yürüyebilir içinde bir ömür sokaklarda
Sayfa 107·Kitabı okudu
Şiir
Sessizlik içindeki seslerin Kalmasıdır sadece yüreğinde Ki onlar desibeli en yüksek Çığlıklarıdır yeryüzünün
Sayfa 106·Kitabı okudu
Şiir
Reklam